Vammautuneen vierellä -vertaistukichatit myös kesä- ja heinäkuussa!

16.06.2017

Aivovammaliitto ja TATU ry. käynnistivät Vammautuneen vierellä -vertaistukichatin toukokuussa 2017. Chatin tarkoituksena on luoda aivovamman saaneiden omaisille mahdollisuus jakaa kokemuksiaan sekä antaa ja saada tukea muilta samassa elämäntilanteessa olevilta olinpaikasta riippumatta. Tule mukaan!

Mistä keskustelemme?

Vammautuneen vierellä -chatissa aivovamman saaneiden omaiset pääsevät keskustelemaan vertaistuellisista ennalta määritellyistä aiheista turvallisessa ja anonyymissä ympäristössä. Chat-keskustelussa on aina mukana myös Aivovammaliiton tai TATU ry:n työntekijä sekä koulutettu vertaistukihenkilö, jotka toimivat chatin ohjaajina ja keskustelun virittäjinä.

Vammautuneen vierellä -chatin kokoontumisajat ja teemat ovat seuraavat:

21.6. klo 18.00 – 20.00 Mistä saan tukea ja apua itselleni?

26.7. klo 18.00 – 20.00 Vertaistuesta voimaa!

Ketkä keskustelevat?
Keskustelua Vammautuneen vierellä -chatissä käydään anonyymisti nimimerkeillä. Keskustelu on tarkoitettu kaikille aivovamman saaneiden läheisille iästä, sukupuolesta tai olinpaikasta riippumatta. Keskustelemaan mahtuu kerrallaan 12 osallistujaa.

Näin pääset mukaan
Vammautuneen vierellä -chatiin pääset mukaan rekisteröitymällä Tukinettiin, kirjautumalla sisään palveluun ja saapumalla paikalle chat-keskustelun alkaessa. Linkki kulloiseenkin Vammautuneen vierellä -chatiin löytyy tuolloin Tukinetin etusivulta ja liveryhmäsivulta.

Jos sinulla on kysyttävää Vammautuneen vierellä -chatiin liittyen ota yhteyttä Aivovammaliiton Anna-Mari Brunsiin anna-mari.bruns@aivovammaliitto.fi, 050 550 0541.