Vammautuneen vierellä -chat omaisille 4.10. – Lähellä ja tukena, kysy kuntoutussuunnittelijalta

02.10.2017

Lähellä ja tukena, mukana chatissä kuntoutussuunnittelija Anu Korhonen Aivovammaliitosta

Vammautuneen vierellä -chatissa aivovamman saaneiden omaiset pääsevät keskustelemaan vertaistuellisista ennalta määritellyistä aiheista turvallisessa ja anonyymissä ympäristössä. Chat-keskustelussa on aina mukana myös Aivovammaliiton tai TATU ry:n työntekijä sekä koulutettu vertaistukihenkilö, jotka toimivat chatin ohjaajina ja keskustelun virittäjinä.

Vammautuneen vierellä -chatin kokoontumisajat ja teemat ovat seuraavat:

4.10. klo 18.00 – 20.00 Lähellä ja tukena, mukana kuntoutussuunnittelija Anu Korhonen Aivovammaliitosta

6.11. klo 18.00 – 20.00 Omaishoitajana toiminen, miten jaksan?

29.11. klo 18.00 – 20.00 Jaetaan vinkkejä jaksamisesta ja arjen käytännöistä
Ketkä keskustelevat?
Keskustelua Vammautuneen vierellä -chatissä käydään anonyymisti nimimerkeillä. Keskustelu on tarkoitettu kaikille aivovamman saaneiden läheisille iästä, sukupuolesta tai olinpaikasta riippumatta. Keskustelemaan mahtuu kerrallaan 12 osallistujaa.

Näin pääset mukaan
Vammautuneen vierellä -chatiin pääset mukaan rekisteröitymällä Tukinettiin, kirjautumalla sisään palveluun ja saapumalla paikalle chat-keskustelun alkaessa. Linkki kulloiseenkin Vammautuneen vierellä -chatiin löytyy tuolloin Tukinetin etusivulta ja liveryhmäsivulta.

Jos sinulla on kysyttävää Vammautuneen vierellä -chatiin liittyen ota rohkeasti yhteyttä Aivovammaliittoon Heidi Kokkoon heidi.kokko(at)aivovammaliitto.fi 050 306 4181 tai Tatu ry:n Kirsi Rönkään kirsi.ronka(at)tatury.fi, 044 274 7618