Tapahtumakalenteri

Tältä sivulta löydät tietoa Aivovammaliiton tapahtumista.

Katso yhdistysten toiminnasta tietoja Aivovammayhdistykset.fi-osiossa.

Vuoden 2018 tapahtumiamme voit tarkastella kalenterimuodossa täällä.

26.10.-27.10.2018

Liittopäivät -ja liittokokous

Aivovammaliiton viidennet liittopäivät järjestetään tänä vuonna 26.10. meren ja luonnon äärellä Hotelli Rantapuistossa. Teemana on viestintä ja vaikuttaminen yhdistyksissä.

Liittopäiville kutsutaan yhdistysten ja toimintaryhmien viestinnästä ja vaikuttamisesta kiinnostuneita henkilöitä. Teema on valittu jäsenistön toiveesta.

Jokainen yhdistys saa valita itse yhden edustajan yhdistyksestä ja yhden edustajan kustakin toimintaryhmästä.

Liittopäivät järjestetään liittokokousta edeltävänä perjantaina ja liittokokouslauantain aamuna.

Liittokokous pidetään samassa paikassa lauantaina 27.10. Liittokokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

09.11.2018

Aivoitus-lehden 4/2018 aineistopäivä

Mitä aineistopäivä tarkoittaa?

Jos olet sopinut Aivovammaliiton toimittajan, Pia Warvaksen kanssa, että kirjoitat Aivoitus-lehteen jutun, tulee sinun toimittaa tekstisi Pialle viimeistään tähän päivämäärään mennessä.

12.11.-18.11.2018

Aivovammaviikko

Aivovammaviikko on Aivovammaliitto ry:n järjestämä oma valtakunnallinen teemaviikko, jonka tarkoituksena on lisätä tietoutta aivovammoista, tehdä aivovammatyötä näkyväksi sekä kumota väärää tietoa ja hälventää epäluuloja. Vaikka tietous on lisääntynyt, törmäämme edelleen liian usein tilanteisiin, joissa aivovamma-sanaa käytetään haukkumanimenä.

Vuonna 2018 Aivovammaviikon teema on Iloa elämään.

Lisätietoa viikon tapahtumista tulossa.

10.12.-16.12.2018

Aivoitus-lehti 4/2018 ilmestyy

Vuoden 2018 viimeisessä Aivoitus-lehden numerossa teemana on

Iloa elämään -vammaisurheilu, harrastukset ja kuntoutus