Elämä jatkuu

Kuka tahansa meistä voi kaatua, pudota tai joutua liikenneonnettomuuteen ja saada sen seurauksena aivovamman.
Aivovamman saa vuosittain arviolta 15 000 − 20 000 suomalaista.

Kun aivot vammautuvat, ihminen saattaa kärsiä esimerkiksi loputtomasta väsymyksestä, hänen persoonallisuutensa voi muuttua, muisti heikentyä – elämä mullistuu täysin.

Tule mukaan avustustalkoisiin

Aivovammaliitto vastaanottaa vuosittain useita rahallisia avustuspyyntöjä vähävaraisilta aivovammoista kärsiviltä ihmisiltä. Useimmiten rahallista avustusta pyytää ihminen, joka ei muuten voisi osallistua johonkin hänen elämänlaatuaan parantavaan tapahtumaan. Aikaisemmin emme suruksemme ole pystyneet juurikaan pyyntöihin vastaamaan, mutta koemme sen tärkeäksi tehtäväksemme.

Tästä syystä Aivovammaviikolla avasimme jokaiselle mahdollisuuden kasvattaa avustuspottia, jonka kautta voimme yhdessä tukea aivovammautuneita kohti osallistuvampaa arkea. Lahjoittamalla autat vähävaraisempiakin jäseniämme uuden elämän alkuun ja tuot valonpilkahduksen sen ihmisen elämään, joka luuli, että vammautumisen jälkeen on vain tyhjyys.

Lahjoita