Elämä jatkuu

Lahjoita tänä vuonna joulukorttirahasi aivovammautuneiden hyväksi!

Jaa tänä jouluna hyvää mieltä vähävaraisille aivovammautuneille lahjoittamalla valitsemasi summa. Joulutervehdyksesi voit jakaa Facebook-sivullasi tai sähköpostilla alla oleva Aivovammaliiton joulutervehdyksellä. Suuri kiitos osallistumisestasi.

Miten toimit

• Lahjoita tällä sivustolla valitsemasi summa.
  • Tallenna kuva tietokoneellesi klikkaamalla hiiren oikeanpuoleista näppäintä ja valitsemalla ”tallenna kuva”. Älypuhelimella voit tallentaa kuvan painamalla kuvaa pitkään ja valitsemalla ”lataa kuva”.
  • Jaa kuva somekanavissasi ja toivota kavereillesi ihanaa joulua. Teet samalla ekoteon ja olet luomassa toivoa jollekin aivovammautuneelle.

Voit kuvan kanssa jakaa valmiin saatetekstin:

Tänä jouluna lahjoitin joulukorttirahani vähävaraisten aivovammautuneiden hyväksi. Kuka tahansa meistä voi kaatua, pudota tai joutua liikenneonnettomuuteen ja saada sen seurauksena aivovamman.
Kun aivot vammautuvat, ihminen saattaa kärsiä esimerkiksi loputtomasta väsymyksestä, hänen persoonallisuutensa voi muuttua, muisti heikentyä – elämä mullistuu täysin. Aivovammautunut joutuu luopumaan paljosta toimintakykynsä suhteen, mutta lisäksi monet aivovammautuneet kärsivät taloudellisesta huono-osaisuudesta menetettyään työkykynsä. Tällä joulutervehdyksellä haluan toivottaa ystävilleni ihanaa joulua ja onnellista uutta vuotta sekä osallistua avustustalkoisiin, joissa kerätään varoja, jotta vähävaraisetkin aivovammautuneet saavat paremman uuden alun elämälleen.

Aivovamman saa vuosittain arviolta 15 000 − 20 000 suomalaista.

Tule mukaan avustustalkoisiin

Aivovammaliitto vastaanottaa vuosittain useita rahallisia avustuspyyntöjä vähävaraisilta aivovammoista kärsiviltä ihmisiltä. Useimmiten rahallista avustusta pyytää ihminen, joka ei muuten voisi osallistua johonkin hänen elämänlaatuaan parantavaan tapahtumaan. Aikaisemmin emme suruksemme ole pystyneet juurikaan pyyntöihin vastaamaan, mutta koemme sen tärkeäksi tehtäväksemme.

Tästä syystä olemme avanneet jokaiselle mahdollisuuden kasvattaa avustuspottia, jonka kautta voimme yhdessä tukea aivovammautuneita kohti osallistuvampaa arkea. Lahjoittamalla autat vähävaraisempiakin jäseniämme uuden elämän alkuun ja tuot valonpilkahduksen sen ihmisen elämään, joka luuli, että vammautumisen jälkeen on vain tyhjyys.

Lahjoita