Elämä jatkuu

Aivovamman saa vuosittain arviolta 15 000 − 20 000 suomalaista.

Tule mukaan avustustalkoisiin

Aivovammaliitto vastaanottaa vuosittain useita rahallisia avustuspyyntöjä vähävaraisilta aivovammoista kärsiviltä ihmisiltä. Useimmiten rahallista avustusta pyytää ihminen, joka ei muuten voisi osallistua johonkin hänen elämänlaatuaan parantavaan tapahtumaan. Aikaisemmin emme suruksemme ole pystyneet juurikaan pyyntöihin vastaamaan, mutta koemme sen tärkeäksi tehtäväksemme.

Tästä syystä Aivovammaviikolla avasimme jokaiselle mahdollisuuden kasvattaa avustuspottia, jonka kautta voimme yhdessä tukea aivovammautuneita kohti osallistuvampaa arkea. Lahjoittamalla autat vähävaraisempiakin jäseniämme uuden elämän alkuun ja tuot valonpilkahduksen sen ihmisen elämään, joka luuli, että vammautumisen jälkeen on vain tyhjyys.

Lahjoita tänä vuonna joulukorttirahasi aivovammautuneiden hyväksi! Kotimaanjoulutervehdykset maksavat postimerkkeineen ja paperisine kortteineen ainakin 2 euroa per lähetys. Lahjoita sen sijaan 10 euroa avustuspottiimme ja jaa Facebook-sivullasi tai sähköpostilla alla oleva Aivovammaliiton joulutervehdys.

Voit kuvan kanssa jakaa valmiin saatetekstin:

Tänä jouluna lahjoitin joulukorttirahani vähävaraisten aivovammautuneiden hyväksi. Kuka tahansa meistä voi kaatua, pudota tai joutua liikenneonnettomuuteen ja saada sen seurauksena aivovamman.
Kun aivot vammautuvat, ihminen saattaa kärsiä esimerkiksi loputtomasta väsymyksestä, hänen persoonallisuutensa voi muuttua, muisti heikentyä – elämä mullistuu täysin. Aivovammautunut joutuu luopumaan paljosta toimintakykynsä suhteen, mutta lisäksi monet aivovammautuneet kärsivät taloudellisesta huono-osaisuudesta menetettyään työkykynsä. Tällä joulutervehdyksellä haluan toivottaa ystävilleni ihanaa joulua ja onnellista uutta vuotta sekä osallistua avustustalkoisiin, joissa kerätään varoja, jotta vähävaraisetkin aivovammautuneet saavat paremman uuden alun elämälleen.

Seuraa meitä facebookissa ja twitterissä ja tiedät, miten lahjoituspotti kasvaa ja miten rahasi käytetään aivovammautuneiden merkityksellisen elämän uudelleenmuotoutumisen ja yhteiskunnallisen osallisuuden. Kun potti on kasvanut riittävän suureksi, alamme jakaa potista vähävaraisille traumaattisen aivovamman saaneille osallistumismaksuavustuksia.

Lahjoita