PääFest

PääFest_fb_ylä_p2

Kuplien lausahdukset ovat osallistujien omia. Ne on julkaistu Aivoitus-lehdissä vuosien varrella.

PääFestin takana ovat Aivovammayhdistysten nuorisovastaavat. He ovat tehotiimi, joka on suunnitellut tapahtuman ohjelman nuorille, nuorten ehdoilla. PääFest on suunnattu 17-40-vuotiaille aivovamman saaneille ja heidän läheisilleen. Emme kuitenkaan ole tiukkapipoisia, joten jos olet hiukan vanhempi, niin olet kyllä tervetullut mukaamme.

Jälleen luvassa PääFest!

Saat tarkempia tietoja vuoden 2019 Pääfest-tapahtumasta myöhemmin.

Lue lisää PääFestistä!

Aivoituksesta tuttu mainos: PääFestistä sanottua

Facebook: https://www.facebook.com/PaaFest

Edellisten vuosien tunnelmia

Osallistujien toiveesta vuonna 2017 järjestettiin kaikkien aikojen pisin PääFest. Tapahtuma oli nelipäiväinen, joten meillä oli enemmän yhteistä aikaa, enemmän hyviä keskusteluja sekä mahtavaa ohjelmaa.

PääFest 2017 -tunnelmia.pdf

20162016 siirryimme Hollolaan, Parinpellon leirikeskukseen. Sääs suosi meitä ja nautimme kauniista alkukesästä.

PääFest 2016-tunnelmia.pdf

2015PääFest 2015 kokosi jälleen väkeä ympäri Suomen Hauholle. Tällä kertaa sää oli viileä, mutta tunnelma oli kuitenkin PääFestimäisen mukava ja leppoisa.

PääFest-2015-tunnelmia.pdf

2014Vuoden 2014 PääFest järjestettiin Hauholla ja tuona vuonna pystyi keväisestä säästä huolimatta uida polskutella.

PääFest 2014 tunnelmia.pdf

2013Ihka ensimmäinen PääFest järjestettiin vuonna 2013. Paikkana oli Torpan leirikeskus Tampereen lähellä.

PääFest 2013 tunnelmia.pdf

Jutut on julkaistu Aivoitus-lehdissä.

Kurkkaa kuvia!