Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Vammautuneen vierellä -chat omaisille: omaishoitajana toimiminen, miten jaksan?

6.11.2017 @ 18:00 - 20:00

Tänään teemana: Omaishoitajana toimiminen, miten jaksan?

Vammautuneen vierellä -chatissa aivovamman saaneiden omaiset pääsevät keskustelemaan vertaistuellisista ennalta määritellyistä aiheista turvallisessa ja anonyymissä ympäristössä. Chat-keskustelussa on aina mukana myös Aivovammaliiton tai TATU ry:n työntekijä sekä koulutettu vertaistukihenkilö, jotka toimivat chatin ohjaajina ja keskustelun virittäjinä.

Vammautuneen vierellä -chatin kokoontumisajat ja teemat ovat seuraavat:

6.11. klo 18.00 – 20.00 Omaishoitajana toiminen, miten jaksan?

29.11. klo 18.00 – 20.00 Jaetaan vinkkejä jaksamisesta ja arjen käytännöistä
Ketkä keskustelevat?
Keskustelua Vammautuneen vierellä -chatissä käydään anonyymisti nimimerkeillä. Keskustelu on tarkoitettu kaikille aivovamman saaneiden läheisille iästä, sukupuolesta tai olinpaikasta riippumatta. Keskustelemaan mahtuu kerrallaan 12 osallistujaa.
Näin pääset mukaan
Vammautuneen vierellä -chatiin pääset mukaan rekisteröitymällä Tukinettiin, kirjautumalla sisään palveluun ja saapumalla paikalle chat-keskustelun alkaessa. Linkki kulloiseenkin Vammautuneen vierellä -chatiin löytyy tuolloin Tukinetin etusivulta ja liveryhmäsivulta.

Jos sinulla on kysyttävää Vammautuneen vierellä -chatiin liittyen ota rohkeasti yhteyttä Aivovammaliittoon tai Tatu ry:n Kirsi Rönkään kirsi.ronka@tatury.fi, 044 274 7618

Tiedot

Päivämäärä: