Aivovammaliitto hakee nuorisotoiminnan ja viestinnän työntekijää/harjoittelijaa

24.02.2021

Työtehtävä sisältää nuorisotoiminnan ja viestinnän monipuolisia työtehtäviä, joita teet yhteistyössä vertaistuki- ja kokemustoiminnan suunnittelijoiden kanssa. Yhtenä päätehtävänäsi on nuorille suunnatun hyvinvointi- ja vapaa-aikakyselyn suunnittelu, toteutus ja kyselyn tulosten yhteenveto sekä tuloksista tiedottaminen.

Olet mukana Aivovammaliiton nuorten osallisuus- ja vaikuttamistoiminnassa ja sen kehittämisen työtehtävissä. Ne työtehtävät sisältävät sosiaalisen median suunnittelua ja toteuttamista yhdessä aivovammautuneiden nuorten kanssa. Sosiaalisen median ymmärtäminen ja siitä innostuminen on olennainen ja tärkeä osa työtä.

Toivomme, että sinulla on innostusta toimia nuorten parissa, sekä haluat tehdä töitä yhdenvertaisuuden puolesta. Olet tiimityöskentelijä, mutta pystyt toimimaan myös itsenäisesti. Tätä työtä voit tehdä pääsääntöisesti etänä ja työajat sovitaan tilanteen ja työn mukaisesti. Työpaikka sijaitsee Helsingin Malmilla.

Työ sopii joko osaksi opintojen työharjoittelua tai osa-aikaiseksi (50 %) työksi esimerkiksi opintojen loppuvaiheessa olevalle tai vastavalmistuneelle. Sopivia tutkintoja ovat esimerkiksi yhteisöpedagogi, sosionomi tai nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja. Palkkaus katsotaan työntekijän osaamisen ja opintojen mukaan.  Työ alkaa maaliskuun puolessa välissä ja se kestää 30.6. asti.

Jos kiinnostuit työtehtävästä jätä työhakemuksesi työnhakulomakkeeseen 5.3. klo 16.00 mennessä. Tehtävään voit hakea tästä linkistä (linkki avautuu ulkoiselle sivustolle). Liitä työhakemukseen ansioluettelo (CV) ja linkki korkeintaan 2 minuutin mittaiseen videoon, jossa kerrot

1) kuka olet,
2) miksi haet tehtävään ja
3) miksi juuri sinut kannattaisi valita.

Lisätietoja:

Suunnittelija Leena Janatuinen puh. 050 306 4181 (ajalla 26.2. klo 9.00-13.00)
tai sähköpostitse leena.janatuinen(at)aivovammaliitto.fi