Aivovammaliitossa avoin tehtävä korkeakouluharjoittelijalle tai opinnäytetyöntekijälle

12.03.2021

Korkeakouluharjoittelija tai opinnäytetyöntekijä – tule jättämään kädenjälkesi viestintäämme! Meillä avoinna oleva tehtävä sopii sinulle, joka etsit opinnoissasi joko harjoittelupaikkaa tai aihetta opinnäytetyöllesi tai pro gradu -tutkimuksellesi. Voit myös olla jo työelämässä, mutta tahdot tehdä osa-aikatyötä. Koulutustaustasi voi liittyä viestintään, markkinointiin, palvelumuotoiluun, yhteiskuntatieteisiin tai muuhun sellaiseen koulutukseen, joka antaa sinulle valmiudet meillä tarjolla olevaan tehtävään. Olet myös kiinnostunut sosiaalisesta mediasta, sisällöntuotannosta sekä vaikuttavuudesta, ja osaat soveltaa tietojasi käytännön työssä. Hallitset kattavasti eri viestintäkanavien käytön, ja ymmärrät sosiaalisen median vaatimuksia.

Tarvitsemme sinua kirkastamaan Aivovammaliiton brändiä ja suunnittelemaan sen mukaista viestintää erityisesti eri some-kanaviimme, jotta voimme viestiä suunnitelmallisesti ja luoda sellaista sisältöä, joka lisää ihmisten tietoisuutta aivovammoista ja jolla saamme aikaan vaikuttavuutta. Kun olemme yhdessä kirkastaneet brändimme, laadit sitä tukevan viestintäsuunnitelman, jossa otetaan kantaa eri some-kanavien käyttöön ja sisältöihin. Pääset työssäsi tekemään monipuolisesti suunnittelu- ja kehittämistyötä.

Meiltä saat innostuneen ja aktiivisen työyhteisön, jossa teemme töitä tiiminä ja yhdessä. Et siis joudu puurtamaan yksin. Työpaikka sijaitsee Helsingin Malmilla. Työtä voi tehdä myös etänä, ja työvälineet saat meiltä.

Työ alkaa huhtikuun alussa tai sopimuksen mukaan ja kestää kuusi kuukautta. Maksamme harjoitteluajalta palkkaa 1 300,00 € kuukaudessa.

Jos kiinnostuit työtehtävästä, jätä työhakemuksesi työnhakulomakkeeseen 26.3.2021 mennessä. Linkki lomakkeeseen.

Liitä työhakemukseen ansioluettelo (CV) ja mahdollinen työnäyte, jolla osoitat perehtyneisyytesi asiaan.

Voit mielelläsi kysyä lisätietoja maanantaina 22.3.3021 klo 12–14 tiedottaja-päätoimittaja Pia Warvakselta, 050 306 7916 tai pia.warvas@aivovammaliitto.fi