Vastaathan Aivoituksen lukijatutkimukseen – vastanneiden kesken arvotaan kylpyläloma

03.03.2021

Aivovammaliiton Aivoitus-lehti pääsi mukaan Aikakauslehtien liiton toteuttamaan laajaan lukijatutkimukseen.

Nyt kannattaa vastata, sillä laajan tutkimuksen avulla luomme Aivoituksen tulevien vuosien suuntaviivat. Myös palkkio on hyvä!

Vastata voi myös nimettömänä, mutta kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken arvomme kahden hengen Holiday club -kylpyläloman. Kylpylälahjakortti sisältää majoituksen jaetussa kahden hengen huoneessa, aamiaisen sekä kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön. Lahjakortti on voimassa kaikkina viikonpäivinä kaikissa Suomen Holiday Club -kylpylähotelleissa vuoden ajan. Voittaja voi valita, lomaileeko hän Turun Caribiassa, Sotkamon Katinkullassa, Kuusamon Tropiikissa, Saariselällä, Saimaalla Lappeenrannassa, Sallassa vai Tampereen kylpylässä.

Tutkimukseen voi vastata vain sähköisesti. Pääset vastaamaan lukijatutkimukseen klikkaamalla tätä linkkiä (linkki avautuu ulkoiselle sivustolle)

Vastaathan 16.3.2021 mennessä. Kiitos etukäteen osallistumisestasi Aivoitus-lehden kehittämiseen ja onnea arvontaan!