Voimaa verkosta -etätapahtuma läheisille 8.5.2021

30.03.2021

Voimaa verkosta on vertaistuellinen verkkotapahtuma, joka on tarkoitettu aivovammautuneiden henkilöiden läheisille.

Tapahtuma-aika ja paikka: Lauantaina 8.5.2021 klo 11-14, Microsoft Teams

Ohjelmassa: Oma hetki – mielen kevätsiivous

Avataan mielen akkunat ja otetaan yhdessä kevät vastaan. Mielen kevätsiivouksessa etsitään jonnekin talven aikana hukatut omat tarpeet, päästetään sisäiset lapsemme kevätlaitumelle ja annetaan tunteiden tuulettua. Luudan varressa psykologi Miia Raivio, joka johdattaa sinut muun muassa mindfulness-harjoituksin kohti valoisampaa ja kevyempää mieltä.

Lisäksi ohjelmassa on läheisen kokemuspuheenvuoro ja tapahtuman lopuksi on mahdollisuus osallistua vertaistuelliseen keskusteluun.

Kaikki tapahtumaan ilmoittautuneet saavat tapahtuman tallenteen jälkikäteen katsottavaksi. Tallenne on katsottavissa kaksi viikkoa tapahtumasta.

Osallistujat saavat myös pysyvästi käyttöönsä lyhyen Mindfullness-harjoituksen, joka antaa hetken omaa aikaa arjen keskellä.

Tapahtuma järjestetään Teams-alustalla ja osallistumiseen tarvitaan vain tietokone tai mobiililaite sekä nettiyhteys. Jos tarvitset ohjeita osallistumiseen, ole yhteydessä!

Ilmoittaudu mukaan 3.5.2021 mennessä:

Lisätietoa:

Eeva Paavilainen