Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Tukea aivovammautuneen läheiselle-hanke – Vertaistukisuhde verkossa -kehittäminen

lokakuu 29 @ 17:00 - 18:00

Hankkeen aikana kehitetään ja testataan mahdollisuutta luoda vertaistukisuhde verkossa Tukinet-alustalla. Vertaistukisuhde verkossa tarjoaa mahdollisuuden keskustella kahden kesken ja palata keskusteluun useita kertoja saman vertaistukijan kanssa. Vertaistukitoiminnasta kiinnostuneita läheisiä tarvitaan mukaan verkkovertaistuen kehittämiseen. Jos vertaistukisuhde verkossa todetaan hankkeen aikana toimivaksi tavaksi tarjota vertaistukea, jää se osaksi Aivovammaliiton vertaistukitoimintaa.

Infotilaisuus 29.10.2020 klo 17.00-18.00

Infotilaisuudessa kerrotaan lisätietoa vertaistukisuhteesta verkossa, tulevasta kehittämistyöpajasta sekä vertaistukijana toimimisesta verkossa. Työpaja järjestetään Microsoft-Teamsin kautta netissä. Ilmoittaudu mukaan ja saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

Kehittämistyöpaja 5.11. klo 17.00-19.00

Verkkovertaistukijana toimimisesta kiinnostuneille tarkoitetussa työpajassa keskustellaan vertaistukisuhteen toteutuksesta verkossa, suunnitellaan toimintatapoja ja perehdytystä yhdessä. Työpaja järjestetään Microsoft-Teamsin kautta netissä. Ilmoittaudu mukaan ja saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

Perehdytys vertaistukisuhteesta verkossa järjestetään loppuvuodesta, ajankohta tarkentuu myöhemmin.

Vertaistarinat

Keräämme vertaistarinoita ja etsimme mukaan läheisiä, jotka haluaisivat jakaa tarinansa aivovamman saaneen läheisenä. Tarinoita kerätään osaksi hankkeessa julkaistavia materiaaleja Aivovammaliiton nettisivuilla ja mahdollisesti Aivotalossa. Tarinan voi jakaa myös nimettömänä.

Ilmoittautumiset ja lisätietoa Vertaistukisuhteesta verkossa ja Vertaistarinoista:
projektisuunnittelija Eeva Paavilainen
eeva.paavilainen(at)aivovammaliitto.fi tai puh. 050 475 1908